måndag 12 november 2012

Laddade batterier

Dålig uppdatering senaste tiden. Har varit hemma i Edsbyn i en och en halv vecka och laddat batterierna på bästa tänkbara sätt. Morgonpromenader med Bella, två bortamatcher och massa kramar med världens finaste handbollsgäng, ett antal Harry Potter-kvällar med syster, en makalöst rolig halloween-utgång, kvalitetstid med familjen, lunch hos farmor och avslutningsvis många fina stunder med saknade vänner. Om inte den senaste veckan har varit hälsa för själen så vet jag inte vad!

Müslin rostas i ugnen, grey's anatomy går för fullt på datan och jag spenderar kvällen i ryggläge. Möttes av ett juldekorerat Nordstan när jag kom tillbaka idag. I övermorgon kommer Emma, nästa onsdag kommer familjen och flyttar mig till min nya lägenhet och sen är det bara tre veckor kvar tills jag får åka hem igen för då är det jul. Tiden springer iväg och jag känner mig rätt nöjd med att vara tillbaka!

lånade Elins bild.

En liten flicka på statoil kom fram med sin mamma och stirrade storögd på mig - hon trodde jag var riktiga pippi... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar