fredag 18 januari 2013

Motivation board

Motivations- och träningshyllan i mitt sovrum - Done!

Skrev ett inlägg om nyårlöften som övergått i nyårsMÅL, något jag tycker är mycket bättre. Jag sätter hela tiden upp nya mål för mig själv, men några få har jag redan satt upp:
  1. Börja variera träningen mer genom att testa fler klasser på gymmet. Spinning står först på listan, substitut till löpningen. 
  2. Fixa 5 km på max 25 min. Är just nu 400 m ifrån så I will make it! (löpning)
  3. Ska mörda armar, rygg och axlar på gymmet!
  4. Ska springa minst ett lopp i år. Vårruset, Tjurruset eller kanske midnattsloppet? Minst ett!
  5. Ett "mål" som inte har med träning att göra, så låt oss kalla det något jag ska unna mig istället - tattoo number three is coming up! 
That's it for now. Får se hur många nya mål som kommer upp med tiden.
Säger som min käre Paulo brukar säga:
 "Bring it on din jävla räka!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar