torsdag 30 januari 2014

Träningskläder

Imorgon är det dags att ta träningsväskan och bege sig till Stockholm för en träningshelg igen, time for Nike Blast! Yey! Årets träningshöjdpunkt och jag laddade upp genom att ta en sväng på stan och inhandla lite nytt till träningsgarderoben. Som dock måsta rensas eller ges större plats, ja får sparka in lådan som det är just nu i princip...

Hittade några riktiga finingar iaf och gjorde ett förbaskat kap, så välspenderade pengar! 




Har sagt det förr men säger det igen; underskatta inte H&Ms träningskläder! Billigt pris och bra kvalitet, inte fy skam. Två stycken linnen à 99 kr styck, har sedan tidigare ett rosa och ett svart och de är lätt de bästa träningslinnena jag har. Tightsen är en tight modell med bred linning i midjan, mjukt material och sitter jätteskönt. Lite spänd på den ljusgrå färgen dock, spännande att se vad som händer när rövsvetten kommer smygandes...


Och så har vi då kapet! Tyvärr lite dåligt ljus i hallen som gör bilderna lite tråkiga men så är det. Detta set köpte jag på stadium, ett par fodrade löpartights och en fodrad löpartröja. Perfekt för löpturerna när det är kyligt ute, slipper man kränga på sig flera lager. Tightsen var rena lyckan att få på sig och tröjan var bland det skönaste jag köpt tror jag! Varför då ett kap? Jo tightsen kostade 399 kr och tröjan 399 kr ordinarie pris. Men ett setpris på båda för 499 kr och en idrottsrabatt på 20 % och så var vi nere på 399 kr för rubbet. Som sagt, ett kap!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar